Saturday, June 25, 2011

BFF request...

untuk pendahuluan karangan kali ni.....ni mukadimah nye...walopon kejadian ni da lame terjadi....tp xpela...lagipon atas request BFF sy....yg kini da menjadi tunangan org...ceewaaahhh...yg xlame lg nk tawen da....sy pon nk write sumthing bout her...
beliau dan tunang beliau
aku xdpt nk dtg aritu ms engagement...agak sedey gak coz bff pertame yg di lamar org..[eh..pehal ayat aku menjiwang ni...] n owh~ lupe nk bgtau...bff aku ni name die HAYATI a.k.a YATIE.. bukan ape...ade trening troubleshoot iphone...selaku seorang support engineer..havin multi skill is a MUST ok...if not..watpe org hired aku keje....sie2 je...bagai mencurah air ke daun keladi...hak tuih pakai peribahase bagai mcm haram pants J je aku.

ok...masok bhgn isi: me n yatie knal since 2006...bile same2 masok UiTM...kwn till now cume skrg jrang hang out...kawn..gadoh..nanges...masam2 muke...rase nk lmpang2...rase nk cium..pluk2...itu perkare biase spjg kitorang kawan....dat thing yg wat owh~ I SYG KAMU k....so...forget me not!!! kpd NANART+IZZATI+MUHASSANAH...jgn salah anggap...kamu juge begitu di hati sy....hehehe....rindu owh mase dolu2..

so....YATIE...as per your request...aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI BERTUNANG n SELAMAT BAKAL KAHWIN...hahaha...

US @MALACCA
sbg penutup: YATIE: nnt ko kawen aku PASTI menghadirkan diri....tu pon klo ko jmpot la...heh...puas hati x ngn entry aku ni???klo nk aku tmbh lg ckp la eh...

pictures of us:
YATIE CONVO

HARI RAYA

YATIE, NANART, ME, IJATI

1 comment:

anonymous said...

:))
br teringat nk komen~
seblom ni men bace je~
tulisla lagi!
kene keluar byk2 ngan ko nie,nti,tiap2 entry ade name ak~
wakakaka~