Monday, February 6, 2012

aku xfhaM

aku masih xfaham...

apekah bile aku sebot "May I Have UR telephone number?"

adekah bunyi sebutannye akan same mcm "May I Have UR BANK ID?"
siyes aku xfhm2 napela user salu konpius-ape-jadah-ntah dgn 2 phrase ni...
Bile aku mintak phone no bg bank id, bile mintak bank id g bg phone no plak...adooo..
Tu blom mintak IP Adress ke, login id, bace next token code for VPN...
bole korang pk nape dorang bole knpius smpai sedemikian rupe tahap konpiusnye?
alasan2 munasabah munahsarawak yg mnjdikan mereka terlampau konpius???
Bincangkan...cewah cewah...

owh~penat la nk eksplen bank id ape n phone no ape...penat nk pk cmne nk bg dorang ni paham...penat nk mintak supaye dorang provide info yg aku mahu...sigh~

bole gile meroyan....mmg memerlukan thp ksabaran pling tinggiiiiiiiiiiiiii

tp..xpe...da kje...layankan aje bebeh..chalooo


P/S: bnde ni salu jd kt China + Hong Kong + Vietnam + Thailand users yg not so english literate..aku xslhkn mreka...tp blajarlah....huihuihui

2 comments:

diLa said...

hahaha..aku faham perasaan mung :p

Effa Owana said...

ku mengerti sama sekali bah .. ekceli keje situ perlukan kesabaran yg tinggi .. ekceli hari2 dpt user camtu.. ekceli user camtu bleh bagi hilang tension gak